Söndag

Nu för tiden så bara sover vi bort alla dagar. Vaknade halv 12 idag, trodde kl var runt 7 halv 8 kanske :) men icke. Snart stövlar väl svärfar in och ska hjälpa Patric med trappan igen. Vad gjordes igår då? Jag och Patrics mamma for till Matfors och hämtade en vagga och en spjälsäng så nu är vaggan färdig bäddad så nu är det fritt fram för Bönan att komma, men Bönan lyser med sin frånvaro. Sen köpte vi hem lite mat så igår åt jag och patric File oscar och det var riktigt gott. Vid strax före 7 gick jag och Emilie på en promenad för hon skulle sätta igång mig. Sen ville ahon att jag skulle skicka ett sms på kvällen när vattnet gått men hon har fortfarande inte fått nått sms (hon var nog inge bra på igångsättning ;) ) På kvällen var jag rastlös och uttråkad, finns verkligen inget att se på tv.n längre så det slutade med Beck på tv 4 plus. Sen blev det sängen och jag tvärslocknade. Åt även popcorn för det hade jag förtjänat efter promenixen...

Nej nu ska jag städa så gott de går...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fuskade ju, du stannade flera gånger. FUCK FÖRVÄRKAR ! Det va därför jag inte lyckades igår ;P Men jag väntar fortfarande på smset ;=

2009-11-22 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0