Fredag

men det blev lite fel. Det är ju bara måndag idag. Sitter i morgonrocken och myser i sackosäcken. På fredag bär det av igen och denna gången till Stockholm, men det är betydligt lugnare tempo då :)
Har suttit och funderat litegranna och nu kommer ju faktiskt Bönan inom några veckor. Alla som närmar sig slutet säger att det går så långsamt och att dom bara vill att bebisen ska komma ut. Men jag tycker tiden går jättesnabbt nu, och jag blir mer och mer stressad. Känner mig säkrare när h*n är där inne. För jag är nog inte beredd på vad som väntar egentligen... Hur tar jag hand om ett barn? kan jag ens ta hand om mig själv? (Känns ju inte så vissa dagar ;) ) Det verkar ju ordna sig för alla andra så jag borde ju klara det. Men nu känns det säkrare att h*n stannar där inne. Missförstå mig rätt, visst är jag nyfiken på om det är en han eller en hon? Kommer det vara en skrikig bebis eller kommer den vara lika lugn som den är i magen. Finns nog ingen bebis som gör så lite väsen av sig ;) Lite småbök och hicka men annars lugn som en filbunke :)

Fick se systers ultraljud bilder och vad jag blev avundsjuk, hon hade jättebra bilder där man såg varenda liten detalj, våra blev så himla dåliga, fast de hade kanske med Bönans osociala förmåga att göra iof. Man vill ju inte vara med på bild. Men Annas bebbe är väl en självsäker prick redan nu :)

Emilie: Du är väl beredd på en liten presentkorg nu då inom dom närmsta veckorna :P

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag är mer än redo för den där korgen ;)

2009-11-09 @ 18:43:46
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0