Fredag

Ja då var det helg igen då... Det går snabbt men ändå långsamt... Jag börjar bli himla trött men jag ska nog inte gnälla för dom flesta nätterna får jag sova och jag vaknar inte av att jag är kissnödig heller, fast då är jag på sprickningsgränsen istället. I onsdags fm så började förvärkarna kännas lite mer och dom höll på nån timme på fm sen har det varit ganska lugnt tills igår kväll. Hade ont i ryggen hela dagen och sen lyckades jag somna i soffan. Patric fick hjälpa mig upp ur soffan när det var dags att kliva upp för att hoppa i sängen. När vi lagt oss ner så började det på en gång men det var inte den där molande värken som det brukar utan det gjorde mer ont. Och bak i ryggen kändes det också ordentligt. Sa till Patric att det måste vara tekniskt omöjligt att klara av att kläcka ungen när förvärkarna gör sådär ont... Men men det lär man ju snart märka ;)
Den lär ju inte komma än på ett tag men jag önskar nog att den vill det nu så man slipper denna eländiga mage...

Kommentarer
Postat av: Emilie

Klart ! Jag kan se till att vattnet går på "två röda" !=) Imorn Lördag ska jag nog ut på en promis efter jobbet, runt 19 kanske, fast du vill kanske ha lördagsmys imorn ? PUSS

2009-11-20 @ 23:59:32
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0