Torsdag morgon

Fick lov att kolla på datorn vilken dag det var idag :) Min Patric måste vara den enda killen som vågar gå emot sin gravida flickvän... Inga kräftor skaffade han mig igår :( Men sen smörade han lite å lagade middag och gjorde läsk,,, hmm är inte nöjd :P
Inte lär man få dom idag heller... Men idag tänker ja inte ens säga nått faktiskt!
Idag börjar jag halv 12 och det känns skönt det. Är typ en hel månad kvar tills jag ska till BM igen, har inte varit där sen inskrivningen. Tycker att det är alldeles för lång tid, kommer ju vara iV 24-25 då. Var på inskrivning V 9 så det blir ju värsta hoppet.
Fick svar på cellproverna igår och det såg tillräckligt bra ut för att dom inte ska behöva göra något åt dom under tiden som jag är gravid så jag kommer bli kallad ca 3 månader efter förlossningen istället och det känns riktigt skönt, fast det hade ju varit skönare om dom hade försvunnit helt.

I morse när jag vaknade så vaknade jag med en enorm ilska i kroppen, var så arg och ja känner mig faktiskt fortfarande lite arg. Fick lov att skicka ett sms till Patric för att kolla om vi var ovänner men det var vi såklart inte... Känner mig fruktansvärt frustrerad, hatar den här ilskan. Hoppas det går över snart eftersom att jag och Bönan snart ska gå å jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0