Söndag

Igår kväll var vi som sagt på Harry Potter. Filmen var bra men jag kunde inte sluta störa mig på tjejen som satt bredvid, först hade hon en läsk med sugrör och hon satt och rörde på sugröret så det liksom gnekade, ja ni vet ju hur det låter. Sen när hon väl har druckit upp så tänker jag självklart YES :) men icke, då ska vi stoppa sugröret i munnen och blåsa ut genom det och tugga på det... Ingen frid och fröjd på den bion inte... Sen kommer jag aldrig gå på bio i salong 1 igen, fruktansvärda stolar för mig son är lite kort, då har dom böjt fram nackstödet, och det kanske funkar för dom som är lite längre men jag fick ju sitta som en banan, fick ganska ont i nacken, så tillslut fick jag glida ner i stolen så jag halvlåg där i, satt då å drömde mig tillbaka till när man var liten och fick sitta på extra kuddar i stolen, kanske jag skulle behöva såna jag också?

Bönan blev väl kanske inte riktigt nöjd över ljudnivån i början för h*n började sprattla som aldrig den :) Eller så är den född till ett bli ett Harry potter fan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0