Leeedig :)

Åhh va skönt det kändes att få sova ut idag, eller ja i af tills blåsan höll på att sprängas :) Igår kom syster, matte och joline så vi bestämde oss för att gå ut och äta. Gick till Biteline men där var det verkligen helt knockfullt, så vi strö gick och skulle bestämma oss och valet landade på Oscar.
Det man kan säga om dom var att portionerna var lite väl små kanske och mycket dåligt att dom säger att alla rätter finns i barnportioner, så Joline fick en sån rätt bara, det var lite mindre på tallriken men hör och häpna, man betalar fullt pris för barnportionen. Fruktansvärt dåligt måste jag säga... Men maten var god, iaf min ;) Notan för 4 vuxna och ett barn blev ca 2000kr, lite saftigt kanske :)

Idag så blir det nog en promis på fm och om vädret håller sig från regn blir det Härnösand sdatdsfest så P får dricka sig lite öl. Ska plocka lite nu och sen blir det nog bara slappa...

   Jag och Joline                  P, Matte, Anna, Jag

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0