Hobbe är borta

Världens mest matglada katt som aldrig missar middagen kom inte hem igår. Å nu i natt när det har regnat å regnade så brukar han alltid stå å jama på bron, men ingen Hobbe! Tro om han gått vilse eller om de hänt nån olycka, han brukar ju springa rätt över bergsgatan och det är ju inte så smart när man är katt... Fick middag hos svärmor och svärfar igår, mumma, men jag var inte jättehungrig eftersom att våran TC som har semester kom in med snarra :)

Gårdagens sms med pappsen

Jag: Ska ni komma på tisdag :)
Pappa: Ja vi har tänkt det vi hör av oss i morgon
Jag: Du är alltid så kort i dina sms :) Du kan väl låta mer lycklig när du ska få träffa din älskade dotter :P
Pappa:Orkar inte skriva så mycket min älskade dotter

haha go pappsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0