Fredag

Har ingen koll på dagarna längre. Trodde det var torsdag men icke. Fredag idag och jag var så fruktansvärt trött i morse...

Igår när jag kom hem var inte Patric hemma för han var och fiskade, men han kom inte hem med nån mat... Odugling :)
Var barnvakt en sväng åt grannbarnet (riktigt litet charmtroll) men tyvärr så hur söta dom än är så blir man trött efter en hel arbetsdag och sen ett energi knippe som heter duga :) Åh fy, hur ska man klara av det sen?

Igår så kom graviditetshormonerna igång ordentligt, så när jag la mig i sängen med Patric så bara sprutade tårarna och Patric undrade vad det var men det är inte så lätt att förklara när man egentligen inte vet riktigt själv... Men han var så goo å bara låg å smekte mig och lät mig gråta...
Efter ett tag så lugnade jag ner mig och då strökollade vi på Thaillands resor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0