Allt bara rullar på :)

Peppar peppar men ska det vara så här lugnt å skönt? Allt verkar funka som det ska, och Tilde är vaken mer och mr nuförtiden, men inget gnäll, ska vara när mamma inte fattar att jag vill ha käk vill säga :P Ger mat det sista jag gör då jag inte tycker hon ska få bröstet på en gång :P Är en elak mamma jag ;)

Annars är julförberedelserna i full gång, slår in julklappar och sådär. Tilde får nästan inga julklappar för det känns ganska onödigt, hon får nån skallra och så men inge mer :) Patric ska inte få nått alls har vi bestämt men självklart kommer han att få det i slutändan :) Har 3 saker jag ska försöka fixa innan jul. Vi har iaf bestämt att vi ska köpa en filmkamera till oss i julklapp så det är därför vi inte ska köpa nått. Känns som om man vill ha en filmkamera nu när man har en så söt liten tjej :)
Nu ska det städas här hemma för Tildes moster Jenny kommer och hälsar på idag. Hon kommer ikväll och så åker hon hem på söndag.

Vill bara säga tack Emilie för dom fina sängkläderna :)

Och om nån läser så önskar jag mig kläder i julklapp. Har inga kläder :( Gick upp allt som allt 5kg under graviditeten och nu har vi gått ner dom 5 och ytterligare 4kg. Så det känns kanon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0