Tisdag...

nu är det nedräkning för efter dagens arbets pass har jag hela 5 dagars semester och sen veckan efter det jobbar jag bara halvtid... 10-14 varje dag :) Så nice det ska bli, sovmorgon och hela dagen kvar efter det :) Sen blir man ju lite extra glad när tidningarna säger att värmen kommer tillbaka nu i veckan :) På lördag har vi bestämt med mammsen och pappsen att vi ska gå ut och äta så det blir ute på Löran :) Det ser jag fram emot... Ser så mysigt ut där ute... Ute vid vattnet och fiskenäten och det som hänger där :)
Alla frågar hur bebben mår men hur ska jag veta? det är ju inte så att den berättar för mig precis ;) Men den verkar ju leva loppan där inne och jag har kommit på vad den har för favorit sysselsättning! Jäklas med mamma :) För det enda den gör nu är att sparka mig på kissblåsan. Hallå hur skönt är det då?
Det har inte blivit så mycket bilder nu sista tiden och det är för att ja känner mig inte som en sån där fräsch gravid kvinna... Jag har ju inga kläder att ha på mig :( Så tråkigt... men men så är det...

Nu är det 7 timmar kvar... Längtas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0