Söndag kväll

Spenderade gårdagen med att fara ut en sväng på birsta och sen blev det att lata sig, och sen började vi med maten. Griilad oxfile och hemmagjorda potatisklyftor och tzatsiki. Riktigt gott var det. Sen skjutsade jag Patric till Njurunda för att han skulle festa med lite kompisar... Vaknade i morse av ett ordentligt kanonväder. Sen ringde Joline och berättade att hon skulle åka och bada med mormor så då passade hon på att fråga mig också om jag ville med. Så jag packade mina badkläder och for till Härnösand. Där vi la oss vid havet. Brände nosen lite grann så nu ser den ut som Rudolf ungefär :) Sen bjöd Anna och Matte på middag. Grillad lax i knyten, jättegott det med. På hemvägen fick jag även hämta upp Patric som fortfarande var ute i Njurunda. Nu längtar jag mest till sängen men vill ju inte lägga mig redan liksom :P Ska dra ut på det lite till men det blir ingen sen kväll eftersom att jag börjar klockan 8 i morgon. Sååå tidigt...

Vill inte lägga ut några bilder från stranden idag eftersom att Joline var nakenfis och hon är med på alla bilderna, så ni får en bild på mig från gårdagen istället. Hoppas det är lika trevligt :P



Bild på älsklingen

Kommentarer
Postat av: lina

Vad fina ni är:) Tycker jag ser på Pattis där att han bajsat majs..ett leende säger allt..eller?;P

2009-08-12 @ 12:49:03
URL: http://linamarlene.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0