Snabb uppdatering bara

Igår var vi ju som jag skrev ute och åt med mammsen och pappsen. Verkligen kanon gott var det. Så Sillmans kan jag verkligen rekomendera. å mätt blev man. Jag kände mig som en boll efter besöket. mammsen å pappsen var så goa, dom har ju köpt en barnvagn till oss och sen köpte hon även täcke och så till den. Bara det att jag och Patric har ju inte tagit reda på vad det är för krumelur som bor där inne så mamma köpte ju då självklart ett som skulle passa oavsett, bara det att det gick inte som hon tänkt sig. det beiga paketet som hon hade köpt stod det nämligen Rosa princess på :) haha så ja skrattade och sa det till mamma, nej säger hon då, du ser ju att det är beige. Haha så jag öppnade och kollade och bakom det beiga var det mycket riktigt rosa och stod princess flera ggr om :)
Så det ska vi åka in och byte på tisdag och så ska vi väl köpa lite småsaker, måste ju börja nu, är ju bara nån månad kvar nu :) Har ju redan börjat planera hur ja ska ta ut ledigheten i förskott men nu tror ja inte ja kommer orka jobba riktigt så länge eftersom att sömnen har blivit mycket sämre... men ja ska tänka lite mer på det... har ju gått in i V 26 förresten så jag tänkte ni skulle få en bild av min väldigt vackra spruckna mage... Min Weleda havandeskapsolja verkar inte hjälpa så mycket men jag vågar inte sluta med den heller för då kanske det blir mycket sämre... nej dags å lägga mig i sängen och kolla på film å vänta på att Patric kommer hem




och här liggandes, drar in den allt vad jag bara kan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0