Oj då

Redan lördag och jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera. Brukar ju försöka att uppdatera ungefär en gång per dag i alla fall :) Men nu har det gått dåligt på den sidan. Sitter nu å latar mig i sackosäcken som vi fått utav svärmor. Hon tyckte den kunde va bra att sitta i när ja ska amma så jag sitter mysigt. Sen hade hon även shoppat en amningskudde (med Tummen) =) Är himla förtjust i tummen så det var verkligen kanon :)
Igår så jobbade jag först på förmiddagen, mina 4 timmar sen for jag hem, åt mig lite lunch och sen kom syster och Joline. Så jag och Patric följde med på stan. Tyvärr så fick Joline ett ordentligt utbrott. Hon låg och sov i bilen och jag väckte henne (japp, jag var den skyldiga till utbrottet). Då frågade jag patric om man inte har ångerrätt, men tydligen så har man inte det ;) Tycker att det gör så ont i hjärtat när dom gråter så där...
Men sen när humöret blev bättre så blev dagen kanon. Joline fick shoppa sig lite höstkläder och sen gick vi till kebabity och åt ja just det Kebab.
Idag ska vi åka ut till torpet och i morgon ska vi plocka svamp, yes skogsmänniska här. Patric lär ju få putta upp mig uppför backarna eftersom att jag tycker att våran trappa är himla tung å ta sig uppför ;)

Funderade nästan på om man skulle gå ut i Kramfors ikväll, men ja tror nog inte att det blir av. Patric verkade inte vilja gå ut i min hemstad...

Nu är förövrigt min halvtids vecka över och jag kan inte överhuvudtaget förstå hur jag ska kunna jobba heltid igen. Efter mina 4 timmar per dag har jag varit helt knäckt. Känner mig fortfarande helt slut och jag är stressad över att helgen snart är över...
Önskar att tiden kunde gå lite snabbare så att Bönan faktiskt är på utgång snart.
Hade för övrigt en dröm härom natten. Om att Bönan kom ut och var en Tilde (vårt bestämda namn om det blir en tjej) Betyder det att Bönan är en tjej? Hmm va tror ni?

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Blir det en liten tjej så blir det en söt liten Tilde ;) Men det gör absolut ingenting om vi grabbar får en pojk som vi kan busa med och lära massa hyss :) ¤asg¤

2009-08-31 @ 14:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0