god morgon...

Gårdagen var riktigt skön. Fick ju som ja skrev i tidigare inlägg gå tidigare igår :) Så skönt. Sen låg jag hemma och slappade ordentligt... Bestämde med syster att vi skulle ha fredagsmys... Så hon, Matte och Joline kom, vi beställde Biteline pizza, å köpte snarra och chips och sen hyrde vi en film. Vi hade ju iaf tur med vädret-igen, måste säga att den var fruktansvärt dålig men det gör ingenting det. Det var bara skönt att ta det lugnt å ligga å mysa i soffan. Bestämde att om de blev bra väder så skulle vi åka å bada idag. Så nu väntar ja på att dom ska höra av sig om det. Patric for till jobbet för ca 45 min sen, sen ringer han mig strax före 10 då hade han glömt att sätta på sig strumpor så jag fick åka dit med ett par :) haha hur kan man glömma sätta på sig strumpor...
Ser fram emot kvällen när det blir grillning :) Blir mumma det... Har ju inte blivit så jätte mycket grillning då det inte har varit så mycket sommar heller, å på försommaren när det var kanonväder, var man ju liksom inte så sugen på mat :P
Så skönt att illamåendet har gått över...

Matte berättade igår om en sak som Joline hade sagt när hon lekte med sina kompisar på tomten igår innan dom for till oss, så varsågod här kommer ett citat från en snart 4-årig tjej

"Tänk på barna i Afrika som inte har nån pool"
 Haha ja tro om det är det som barna i Afrika lider mest av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0